Retourneren
* OPGELET : Sale items kunnen niet gratis geretourneerd worden!*
Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd heeft om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig. Sevens Bags & Shoes kan het product dus alleen accepteren als het in originele staat en dus onbeschadigd is. Artikelen die niet in deze staat verkeren wanneer ze door ons worden ontvangen, worden geweigerd.
Het is verplicht om:
- Een kopie van uw factuur mee te nemen in het pakket.
- Wees voorzichtig bij het passen van uw aankopen en stuur ze terug in dezelfde staat als waarin u ze heeft ontvangen:
- Lederwaren, schoeisel en accessoires moeten worden teruggestuurd met de originele merkdozen en stofzakken, indien aanwezig, en geplaatst in een beschermende buitendoos voor verzending. Let er bij het passen van schoeisel op dat u de zolen niet beschadigt en de schoenendoos niet beschadigt.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via shop@sevens.be. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden gestuurd: Henegouwenstraat 38, 9000 Gent, België.
Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet aanvaard.
Indien het geretourneerde product op enigerlei wijze in waarde is verminderd, behoudt Sevens Bags & Shoes zich het recht voor de klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor de waardevermindering van de goederen als gevolg van het gebruik van de goederen door de klant die verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet retourneerbare artikelen
Helaas kunnen wij geen retouren accepteren op sale artikelen of cadeaubonnen.
Terugbetalingen
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, krijg je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via shop@sevens.be.
Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie via shop@sevens.be.